Életünk La Gomerán

Viva La Gomera!

Megnyugvás

2017. február 10. 18:31 - Élet La Gomerán

Gyógyít vagy megbetegít a külföldre költözés?

 „A külföldi lét olyan, mint egy érzelmi hullámvasút.. De itt, ahol élek, legalább szép a vidámpark..”

Nagyon régen írtam már, de megmagyarázom! 

Szeptember elején tértünk vissza eléggé gondterhelten, de ezek a gondok nem abból adódtak, hogy jöjjünk vagy ne, szóval nem a szokásos honvágy letargia miatt volt, hanem céges dolgok miatt. Nem is sejtettem akkor még, hogy november végéig nem találok megoldást a problémára és ez folyamatos stresszben tart. Ennek ellenére, nem akartam azonnal hazautazni, nem éreztem úgy, hogy otthonról könnyebb lenne megoldást találni. Néha elfog még a vágyakozás az otthonunk, a családi kapcsolataink iránt, de már azt is tudom, hogy ide is visszavágynék.

Az óceánparton sétálva mindig olyan boldogságot és kiváltságosságot érzek, hogy erről már nehéz lesz lemondani, ha mégis úgy alakul, hogy hazaköltözünk. Örökké hiányozni fog a stresszoldó hatása.

Schrammel Ivett cikkét linkeltem be, érdemes elolvasni.

Szólj hozzá!
Címkék: honvágy

A bejegyzés trackback címe:

https://vivalagomera.blog.hu/api/trackback/id/tr3812165705

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása