Életünk La Gomerán

Viva La Gomera!

Autóbérlés La Gomerán

2017. július 16. 13:38 - Élet La Gomerán

Egy cikk jelent meg a Pénzcentrumon arról, hogy, hogyan húzzák le a gyerekes családokat az autóbérlésnél. A gyerekülésért az eredeti ajánlati árnál akár 30-50%-kal többet kérnek a kedvelt turista célpontokon.

Valle Gran Reyben, a kedvenc, kikötő melletti  kis cégnél ingyen adják a gyerekülést és a kaució 50 €, amellett, hogy 25-30 € az autóbérlés 24 órára. Wifi hotspotot nem rendelhetünk és lehet, hogy GPS-t sem. A vezető kora minimum 23 év és két éve minimum legyen jogsija. A Garajonay-nál csúcsidőszakban előre kell foglalni, mert kb. 40 autó van. A legmenőbb a Seat León.

Nem tudok rosszat mondani a többiekről sem, bár azt sem tudom elhallgatni még ha kicsit epésen is hangzik, hogy a Pińero-ék látványos honlapja köszönő viszonyban sincs a telephellyel (leszámítva, hogy a tengerparti sétányon van) vagy az ügyfélszolgálat gördülékenységével. Egyszer lett volna szükségünk egy picikét tágasabb autóra, kinéztem a piros Skoda Fabia kombijukat, hát hiába. December közepén szóltam, hogy január 8-ra írjon be engem ehhez az autóhóz két napra. Nem tudta megtenni, mert ki tudja, még mi lesz akkor. Ki tudja, hogy nem lesz-e másnál éppen. Január 2-án újra érdeklődtem, megígérte, meglesz. Nem ért vissza az autó mire mentem érte és nem tudott tenni semmit. Csúcsidőszak volt, taxival mentünk a kikötőig, majd Santa Cruz de Tenerifén megküzdöttünk egy Fiat Pandáért. Öten voltunk, de a poggyászt legalább már a hotelben tudhattuk.

Autoreisen, Avis, La RuedaPińero További helyi cégek, helyi irodával.

Ezen kívül vannak még olyan nagyobbak, akiknek Tenerifén is van irodájuk és komoly flottát tartanak a san sebastiani kikötőben. Ezt a megoldást akkor ajánlom, ha valaki nem ragaszkodik ahhoz, hogy a repülőtéren autóba szálljon, viszont a szigetre érkezve mindvégig igényt tart az autóra. Így a kikötőben felveszi az autót és elutazáskor leadja.

Cicar akár Opel Cabrio is van napi 101 €-ért, Jeep 84-ért. A gyerekülés ingyenes!

AutosPlusCar sem számláz semmi extrát, náluk Mercedes is van 80-100 €-ért, de a szokásos kisautók már napi 22-24 €-tól bérelhetők. 7-9 üléses autóik is vannak, és közepes nagyságú, 5 üléseseket is találhatunk.

Ezek az árak itt mind napi árak. A több napos, heti bérlésnél jelentős kedvezményeket adnak. Az alapbiztosítás benne van az árban, a teljes körűért általában napi pár €-t fizetni kell.

Lényeges lehet a választásnál, hogy a bérelt autókat általában nem szabad átvinni egyik szigetről a másikra. Ennek ellenére vannak bérelt autók a kompokon, mert senki nem tiltja a beszállásukat. Úgy gondolom, hogy ezt csak azért tiltják, mert egy esetleges lerobbanás vagy törés esetén a hazaszállítása bonyodalmakhoz és jelentős költségekhez vezet.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.